Cilji politike kakovosti:
- Nenehno izboljševanje naših storitev,
- Redno usposabljanje zaposlenih,
- Skrb za vzdrževanje in posodabljanje opreme in procesov,
- Skrb za okolje,
- Skrb za zdravo in varno delo zaposlenih.
Naloge za izboljševanje kakovosti in varnosti našega dela:
- Dogovarjamo se za programe izobraževanja in njihovo izvajanje,
- Izdelana imamo navodila za delo in varnostne protokole za posamezne storitve,
- Izvajamo občasne interne strokovne nadzore,
- Z anketami spremljamo kazalnike kakovosti, kjer kot najpomembnejša kazalnika kakovosti postavljamo komplianco pacientov, saj temu namenjamo največ časa in energije, ter zadovoljstvo uporabnikov.
Drugi pomembnejši kazalniki kakovosti:
- Število magistrov farmacije (v letu 2024: 10 mag. farm.),
- Število obdelav receptov na magistra farmacije, kar nakazuje na varnost pri izdaji zdravil na recept (pod 12.000 receptov na mag. farm.),
- Število magistrov farmacije s kompetenco za PUZ (4 od 10, torej 40 %),
- Število nevarnih dogodkov v lekarni (v letu 2024: nobenih),
- Ocena kompliance (iz anket leta 2021 in 2023 se je zvišala z 85 % na 93 %),
- Zadovoljstvo uporabnikov z našimi storitvami (na lestvici od 1 do 5 je bilo v obeh anketah 4,89).