Cilji politike kakovosti:

  • Nenehno izboljševanje naših storitev,
  • Redno usposabljanje zaposlenih,
  • Skrb za vzdrževanje in posodabljanje opreme in procesov,
  • Skrb za okolje,
  • Skrb za zdravo in varno delo zaposlenih.

Naloge za izboljševanje kakovosti in varnosti našega dela:

  • Dogovarjamo se za programe izobraževanja in njihovo izvajanje,
  • Izdelana imamo navodila za delo in varnostne protokole za posamezne storitve,
  • Izvajamo občasne interne strokovne nadzore,
  • Z anketami spremljamo kazalnike kakovosti, kjer kot najpomembnejša kazalnika kakovosti postavljamo komplianco pacientov, saj temu namenjamo največ časa in energije, ter zadovoljstvo uporabnikov.

Drugi pomembnejši kazalniki kakovosti:

  • Število magistrov farmacije (v letu 2024: 10 mag. farm.),
  • Število obdelav receptov na magistra farmacije, kar nakazuje na varnost pri izdaji zdravil na recept (pod 12.000 receptov na mag. farm.),
  • Število magistrov farmacije s kompetenco za PUZ (4 od 10, torej 40 %),
  • Število nevarnih dogodkov v lekarni (v letu 2024: nobenih),
  • Ocena kompliance (iz anket leta 2021 in 2023 se je zvišala z 85 % na 93 %),
  • Zadovoljstvo uporabnikov z našimi storitvami (na lestvici od 1 do 5 je bilo v obeh anketah 4,89).